REMEMBER IT'S JUST DIFFERENT FROM WHAT YOU'VE SEEN

2011-01-12 • 19:49:41
Ja, skola en timme idag då, som vanligt på onsdagar. Väldigt ovärt, men vad kan jag göra åt saken? Blev i alla fall lunch med mamma sedan. En lunch på La Pain Francais och jag tog en Croque Monsieur, mums. Sedan kom jag på att mamma fyller år på måndag också, så får hitta på nåt kul till henne. Jag kom även på att hon fyller 55 nästa år. Jag kom på en otroligt bra idé, men jag kan tyvärr inte skriva om det här ifall mamma min skulle sitta och stalka mig i min blogg. Haha, nej då, det får hon väl göra. Hellre hon än en vän jag hade, vars mamma kollade min blogg och vännen ville att jag skulle radera inlägg, pga att hon ljög för sin mamma, haha, sjukt. Anyway, back to my mom and the big plan. Jag kan ju inte berätta något, ifall ifall. Det ska ju bli en överraskning.

Juste, mammas kollega Annelie och hon hade suttit och pratat lite idag. Bland annat om Annelies bror som till större delen av året jobbade som Illustratör, men under sommaren jobbade på Strömma Kanalbolags båtar, alltså Göta Kanal-båten. Det slutade med att de kom på att jag kunde söka jobb där i servering/kök och att Annelie ringde sin bror Pierre och pratade och att jag fick hans nummer. Mycket trevligt om ni frågar mig. Ska absolut ringa honom så snart som möjligt. Exciting!

Nu blire tv-time och senare plugga på inför muntliga nationella i svenska B imorgon. Not looking forward to it, anyway be right back!

Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0