LIKE A ROLLIN' STONE

2011-01-06 • 21:28:09
Det är ljudet utav Bob Dylan's röst som strömmar ur högtalarna. Det gillar vi. Men nu är det så att jag är otroligt rastlös och det känns som att alla ska ut ikväll. Själv ska jag sitta hemma. Kul, jättekul..

Dagen har varit helt okej, rätt seg dock! Jag vaknade inte alls i den tid jag hade hoppats på. När jag hade sagt god natt och lagt mig till rätta i min sköna säng och precis somnade till, så var det någon som gick i trappan så jag vakna. Det var ju mitt eget fel. Men ändå. Det gjorde att jag inte kunde sova på hela natten. Jag låg där under mitt varma, goa duntäcke och lyssnade på musik, pratade med folk och kollade på Parlamentet. När klockan var 07.36 tänkte jag gå upp, men eftersom att ingen annan var uppe, så tänkte jag kolla ett till avsnitt av Parlamentet. Naturligtvis så somnade jag och vaknade inte förens tjugo i tolv och låg dessutom kvar en timme efter det. Så när jag kom upp var alla ute på promenad. Så den här dagen har jag inte gjort ett skit, vilket inte känns så jättekul. Ganska så taggad på att ta en promenad i alla fall. Bara för att komma ut lite. Får ringa Lotta och höra.

Aja, jag har inget mer vettigt att säga just nu så ha det gott folk!


Comments
Postat av: Anonym

Söt bild haha

2011-01-07 • 00:21:17

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0