MOBILBLOGG

2011-02-09 • 14:27:56

img_3426 (MMS)

Just nu sitter jag på Alingsås station och väntar på tåget. Vågade inte ta bussen som går tio över två, eftersom de alltid är sena. Så det var bara att hoppa på tjugo i två bussen och nu sitta här och vänta till halv. Jag hittade en Metro, så var självklart tvungen att läsa mitt horoskop, hur skulle jag annars klara av dagen? Möter upp Johanna i stan vid tre och så segar vi väl oss bortåt, jag vill köpa kaffe innan! Sedan bär det av till Stena och som sagt är det blandade känslor! Haha, det kom fram en alkis och pratade med mig väldigt länge, så nu avslutar jag inlägget och ska inom någon minut hoppa på tåget. Hörs när vi hörs, puss!


Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0