HELLRAISER

2011-02-02 • 19:29:40
Tillbaka hemma då. Supermysigt att träffa Madelen. Vi hade hur mycket som helst att prata om! Fick reda på att hon gör sin praktik på Mangiamo.. ja, jag avviker att kommentera. Bara hon är nöjd så är jag nöjd. Vill dock ta ett allvarligt snack med Ahmed som äger stället som ber cpskadade och rullstolsbundna personer att lämna stället, då han har "högre standard" där!? Vafan är det liskom. Eller när personer som inte har sönderfärgat hår, löshår, över sminkade och tuttarna upptryckta till hakan kallas för "pundare" och inte är välkomna. Riktig jävla gris är han. Det är bara bråkdelar av hur han behandlar folk, men jag ska släppa det nu.

Nu ska jag laga mat till mig och mamma. Pappa vill inte ha eftersom det är vegetariskt. Typsikt honom, anyway, det blir ugnsrostade grönsaker med grillad halloumi och bulgur, mums. 

Hörs senare!

Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0