HÄRLIGT DUN OCH NYA LAKAN

2011-12-07 • 02:09:50

Det finns nog inget som slår en nybäddad säng. Fast jo, klart det finns, men jag tror inte att jag är ensam om att tycka att det är något visst med nya att få krypa ner bland nya fräsha lakan och ett fluffigt täcke?

Det har varit låg uppdatering nu och det har inte berott på att jag inte vill skiva (faktiskt), utan för att jag inte haft något särskilt att skriva. Jag skulle visserligen återkomma med vad som förstörde min kväll i fredags, men jag känner att det är något som jag inte orkar älta, utan istället har valt att lägga bakom mig.

Idag har jag städat, varit ute med min fina hund och varit med Charlotta en kort stund. Annars har det varit en mycket lugn dag, utan några aktiviteter. Hoppas att det blir lite roligare framöver. Imorgon har jag inga planer för ens på kvällen då jag ska träffa mina fina vänner och på torsdag eftermiddag tar jag mig in till Göteborg för att åka till min blivande lägenhet och skriva kontrakt med mera! Längtar så himla mycket nu, men nu kommer tiden rusa iväg.

Nu är planen att jag ska få lite sömn, men innan det tänkte jag kika lite i Bingos bok, har inte tagit mig riktigt så mycket tid åt att läsa ännu. Godnatt!


Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0