GOOD MORNING HA-HA-HA-HA-HATERS

2010-11-11 • 07:54:33
Ska förklara rubriken i nästa inlägg!

Godmorgon, jag har sovit. Nej jag ljög, haha! Seriöst, vad är det för fel på mig. Aja, nu ska jag slänga på mig lite kläder, göra mig i ordning och sedan bege mig till Åkanten. Får se om jag orkar prioritera frukost. 

Inatt hittade jag världens roligaste spel. Haha, nej, men roligt tidsfördriv. Spelet heter We Doodle och finns som app till iPhone. Man spelar mot folk live och får ett ord, sedan gäller det att rita det så gott man kan för att övriga medspelare ska kunna gissa rätt. Eftersom det är internationellt och på engelska var det lite svårt att gissa ibland, eftersom dem använder det i sin vardag, men man kom in i det jättefort och jag vann faktiskt flera omgångar, haha. Tro det eller ej. Testa det!

Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0