LAST NIGHT

2015-06-06 • 15:32:16
.. och en lördag full av ångest. 
 
Inte riktigt, men en aning i alla fall. Jag som inte skulle dricka, rycktes givetvis med. Lyckligtvis, så höll jag mig i skinnet och drack inte alls mycket. Så ångesten består mer av att jag föråddde mig själv, inte av bakfylla eller liknande. Dessutom får jag betala för det idag, jag har nämnligen gått och blivit mer sjuk. Oavsett, så hade jag jätteroligt igår, med all de som jag håller kärt. Även min bättre hälft och hans bror dök upp senare på kvällen.
 
Dagen har spenderats i sängen. Tog paracetamol.innan jag somnade och har nu startat en kur av Panadol Cold & Flu och återigen boostat med apelsin, grapefrukt och havtorn. Från och med idag, så har jag inga ursäkter att behöva dricka, så nu kanske jag äntligen kan få tacka nej till allt vad som heter utgångar. Kaffedaki och fika tackar jag dock mer än gärna ja till! 
 
Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig klar inför jobb. Kul att se att besökarantalet ökat, hoppas ni är här för att stanna. Glöm inte bort att fråga på angående Kreta, utflykter och sevärdheter, medan du har chansen. Har fått några fina mail, men det går såklart jättebra att bara lämna en kommentar också! 
 
Ha en trevlig lördag vare sig den spenderas med klackarna i taket, i tv-soffan eller på en arbetsplats. 
Agapi, E.
 
 
 

Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0