EARLY MORNING

2015-06-11 • 04:55:15
.. or just very late night.
 
Somvanligt. Är så trött på att jag inte lyckas vända tillbaka min dygnsrytm, på grund av min förkyldning. Den kräver all sömn och tar all min kraft.
 
Snabbuppdatering på ingång. Jag behöver sova. Jag tog en promenad upp till Kounoupidiana efter jobbet idag. Sprang bara förbi hemma på vägen och bytte om. Det var skönt med en promenad, men jag hoppades att den hade tröttat ut mig mer, så jag hade kunnat somna tidigare. Istället har jag tvättat jobbkläder, duschat och kollat på Suburgatory fram tills nu.
 
Här är två bilder i från promenaden - den klassiska vyn över Xania, som jag nog aldrig kommer sluta att fascineras av och så såg jag min livs första vilda skorpinion! Efter mina efterforskningar verkar det vara en gul skorpinion, även kallad medelhavs skorpinion och den skall tydligen vara vanlig här på Kreta. Intressant på avstånd tyckte jag!
 
Angående Kretaguiden, så har den bristande orken gjort att jag inte slutfört denna uppgift, men den kommer. Jag lovar!
 
Agapi, E.
 
 

Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0