XRONIA POLLA

2014-10-12 • 16:09:37
Birthday Party!
Tidigare i veckan fyllde en god vän, Giorgos, år och igår kväll hade han en stor fest på sin familjs  restaurang i Agia Marina. Det bjöds på mat, musik, magdans och sist men inte minst - dryck. I mängder. Kan säga att det känns idag! Dessutom har jag återigen tappat rösten. Helt! Ska bli väldigt kul att se hur det kommer gå på jobbet idag.
 
Ikväll kan komma att bli Redwoods sista kväll för säsongen, så om så är fallet, så kommer jag givetvis äta där ikväll. Jag hoppas dock att de kan ha öppet några dagar till, för jag vet inte hur jag ska klara av att stå där utan att ha Malin vid min sida att prata med. Det är så otroligt tråkigt nu och tiden går fruktansvärt långsamt. 
 
Hur som helst, jag pterkommer senare. Jag har nämnligen en liten sak att berätta! 
Agapi, E.
 
 

Comments
Postat av: Anonym

Jobbade du på Redwood i somras? Var i Platanias i aug / Sep och käka där två gånger. Grymma ribbs!! Så sjukt goda :)

Svar: Visst är de grymma! Men tyvärr var det inte mig du eventuellt träffade, utan min bästa vän Malin som står för den svenska delan av Redwood! Själv arbetar jag i grannrestaurangen - Arokaria. Den äldre familjerestaurangen med apelsinträd som tak.
Emma von D

2014-10-12 • 20:25:00
Postat av: Mia

Aha ok! Nej minns ingen svensk tjej, det var mest en undran för att jag inte minns att jag såg till dig! Arokaria har jag tyvärr inte testat, men det kanske kan bli till nästa år :)

Svar: Okej okej, då är jag med. Ja men du är så välkommen så! (:
Emma von D

2014-10-13 • 20:10:20

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0