STARBUCKS

2014-10-06 • 14:10:24
Rise and shine!
Okej, det kändes kanske lite väl sent att inleda inlägget på det viset, men sanningen är att vi är ett gäng trötta tjejer som möttes upp här på Starbucks idag. Jag vaknade redan vid nio, men sedan (av okänd anledning) somnade jag liksom om och vaknade vid tolv istället. Allt jag ville var att stanna under mitt varma täcke. Vilket jag också gjorde, men efter cirka en timme ringde Malin och frågade om vi fortfarande skulle mötas upp. Hon hade också sovit bort det mesta av dagen, så bestämde oss för att Starbucks var det rätta stället att mötas på.
 
Nu har jag och Malin just tryckt i oss en kanelbulle, för att fira Kanelbullens dag sisådär två dagar i efterskott Och strax ska vi strosa iväg för att Erin vill hitta någon present till sina småsyskon! 
 
Trevlig start på veckan, så hörs vi senare.
Agapi, E.
 
 

Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0