LET'S DO THIS

2014-10-09 • 09:14:15
Rise ane shine!
Så glad att jag faktiskt vaknade tidigt, har redan varit vaken i snart två timmar. Någon hurtig powerwalk blev dock inte av. Största anledningen till detta var att regnet hänger i luften och suget helt enkelt försvann. Däremot har jag fått i mig en redig frukost, så nu ligger jag raklång i sängen med lite lätt matkoma, men ingen tid att förlora. Malin, som jag trodde fortfarande sov, hörde just av sig och sa att de är på väg inåt Xania, så får sätta i gång med att göra mig i ordning! 
 
Återkommer senare under dagen och i mån av tid. De har varnat för regn hela dagen och även ikväll, så kanske återigen tvingas vara ledig från jobb idag. Vi får se helt enkelt.
 
Bjuder på lite bilder av min frukost boost. Blev havregrynsgröt med äpple. Bör tilläggas att stora mängder kanel och en skvätt mjölk, lades till efter bilden var tagen. Ni som följer mig på Instagram vet att bilden av gröten är från igår. Busted! Sanningen och anledningen till detta är att jag åt detsamma idag, men orkade bara inte vara lika estetisk i mitt upplägg idag.
 
Agapi, E.
 
 

Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0