NEA XORA BEACH

2014-05-24 • 16:29:19
Eftermiddagen spenderades på Nea Xora beach. Dess för innan sprang jag in på Tally Weijl, men allt började stänga så jag haffade en bikini och ett par nya solglasögon (äntligen!) och gick hem för ombyte. Sedan styrde jag min kos till stranden där jag låg och gottade mig ett tag. Jag har till och med avklarat årets första dopp! Fy satan vad kallt det var. Jag har gått ifrån att vara mer under vattenytan till att bli världens badkruka. Antar att det kommit med åren, man börjar ju bli gammal nu, haha!

Nu på väg till jobbet och är taggad på en bra dag, så jag håller alla tummar i världen på att få en bra jobbdag med goa människor, så jag slipper förlora mitt goda humör. Får se om jag stannar ute ikväll, alternativt kommer tillbaka, för lite festligheter ikväll. 

Trevlig helg!
Agapi, E.







Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0