MÅR SOM MAN FÖRTJÄNAR

2014-05-30 • 16:29:30
Jag mår ärligt talat som en påse skit idag. Jag har aldrig tidigare mått så här kasst efter att ha druckit. Jag tillhör ju en av de få som aldrig drabbas av bakfylla. Saken är den att jag var ifrån alkohol totalt i över en månad och nu bara tagit max två drinkar, men igår var både jag och Vasilis lediga, så vi unnade oss en liten utgång. Jag tyckte inte att jag drack så våldsamt mycket, vilket jag heller inte gjorde, men när man varit ifrån det så länge, så tog det. Ordentligt också! Jag kommer inte ens ihåg när vi åkte tillbaka. Tur att jag har världens bästa pojkvän som tar hand om mig och räddade mig i situationen. Guldstjärna till honom.

Om bara några timmar så kommer Malin att möta upp mig på jobbet. Det känns helt overkligt och i denna misär av bakfylla, så är jag så lycklig just nu. Imorgon kommer även Martina ner på semester och la Swedish Beach Mafia börjar sakta, men säkert återförenas. Har ännu inte riktigt förstått att det redan är sommar. På söndag är det redan juni, sjukt var fort den här vintern har paserat. 

Nej, nu får jag höja blicken så att bakfyllan inte känns värre. Busschauffören verkar ju dessutom tro att han är med i Fast & Furious, så får gunga med i takt till svängarna.

Trevlig helg på er!
Agapi, E.

Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0