HIMMELEN HAR ÖPPNAT SIG

2014-05-29 • 15:29:55
Äntligen lite regn! Ja, ni hörde rätt - "äntligen" - och jag menar det. Vanligtvis hade jag väl kanske inte höjt glaset över en regnskur, men efter att igår spenderat dagen som en zombie med spänningshuvudvärk, på grund av det otroligt kvava väder som var och även fortsatte idag, så var en regnskur precis vad som behövdes. Enda negativa faktorn som medför, är att jag nu kommer att vara ledig idag, fast det kunde egentligen inte heller komma mer lägligt. Jag skulle ha spenderat dagen åt städning, men pappersarbetet imorse blev försenat (mest på grund av att min chef försov sig två timmar). Hur som helst så har jag fått bland annat ett grekiskt bankkonto idag och nu har jag ju tid att ta tag i städandet och fixandet inför att få ny sambo för en tid framöver. Kommer bli förjäkla trångt, men också mysigt! 

Ska ta tag i städningen nu, så hörs vi senare!

Agapi, E.




Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0