FRIDAY FUNDAY

2014-05-23 • 12:27:04
Rätta mig om jag har fel, men jag tycker då minsann fredagar är roligare än söndagar, så jag bortser från att det inte rimmar. 

Ja, fredag och helg igen då. Det är ju fortfarande som så att vi kör lite på "lördag hela veckan" här nere, så om det är helg eller inte spelar ingen roll. Sedan är det ju så att man får lite fredags feelings ändå, vilket bara är trevligt.

Igår kväll blev det lite utgång. Efter att Vasilis slutat drog vi och Adonis till Platanias och Eclipse där Nikos hade sin födelsedag. Stora firandet är idag, men eftersom klockan hade passerat tolv, så tjuvstartade vi firandet en aning. När Eclipse började stänga, bestämde vi oss för att dra vidare till Villa Mercedez, som för de som inte känner till är en stor club i Agia Marina. Inne på Villa väntade hela min Splendid-familj, så jag var himla lycklig! Min vän Makis, som är DJ, fick lov att spela lite med grabbarna. Han tyckte nog det var rätt ballt att få spela på Villa, när han är van vid Splendid, även om det inte varade särskilt länge. Hur som helst så var det en bra kväll och första gången jag drack på säkert över en månad! Skönt att "mysdricka" också, börjar bli för gammal för mitt gamla jag, haha. 

Som vanligt ligger Vasilis och snusar vidare, medan jag är klarvaken. Funderar på att gå ut och lägga mig på terrassen en stund för att fördriva tiden lite och kanske till och med bättra på brännan en aning! Så får det bli.

Hoppas ni får en grym fredag och helg, oavsett om den kommer spenderas hemma i tv-soffan eller i baren.

Agapi, E.




Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0