FÅGELKVITTER

2014-05-20 • 04:02:53
Himmlen börjar ljusna en aning och alla fåglar sjunger med i takt. Jag har spenderat fyra-fem timmar åt film och serier. Jag somnade nämnligen inte alls långt efter förra inlägget och sov som en stock tills klockan just passerat midnatt. Så nu har jag haft lite svårt att somna givetvis. Frågan är om jag över huvud taget kommer att kunna somna om, då jag känner mig pigg som en lärka för tillfället. 

Planerna inför dagen är oklara än så länge. Såg precis på väderleksrapporten att det gråa vädret verkar som om det kommer hålla i sig även nu på morgonen och in på förmiddagen, men däremot fram mot lunch så verkar det som att det kan spricka upp och komma att bjudas på sol och värme. Ännu oklart om det är tänkt att jag och Katerina tar oss iväg för att avsluta pappersarbetet på polisstationen i Galathas idag eller när detta är tänkt. Om inte, så är jag lite sugen på nytt försök av powerwalk (nu när träningsvärken i ljumskarna avtagit) till Agii Apostoloi för lite beach mode. Vi får se vad vädret tillåter helt enkelt! Till helgen, med start redan under morgondagen, väntar dock pangväder. Skönt att ha något att se fram emot! 

Nu ska jag fortsätta att titta på New Girl, men återkommer förmodligen senare under dagen med uppdaterande av vad som händer och sker. Godmorgon!

Agapi, E.




Comments
Postat av: Hannah

De är verkligen sååå roligt att du är tillbaks igen. Saknat dina bilder å längtar ännu mer tills jag själv kommer ner för semester! Fett avis på ditt liv och önskar att jag fick leva likadant <3

2014-05-20 • 08:32:18

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0