BACK TO BUSINESS

2014-05-23 • 16:25:40
Åh, hade en så himla härlig eftermiddag. Gjorde absolut inget speciellt och kankse var det därför den var så bra. Utan måsten. Jag lämnade sjusovaren att sova ut och gick ut och la mig på terrassen för att lapa sol. Smörjde in mig ordentligt i min karrotenolja (aldrig bränt mig trots olja även innan jag fått färg) och nog fick jag lite färg idag. Kanske inte så att man direkt lägger märke till det i det stora hela, men jäklar vad stoe skillnad det var där bikinin suttit. 

Åt en grekisk sallad med avocado igår, men det var också det enda jag åt igår, så idag var jag riktigt hungrig nu innan jag var tvungen att springa iväg till bussen. Visste inte riktigt vad jag skulle hinna hitta på vägen, men sedan kom jag ju på att jag hade massa lådor med mat från kinan. Så jag värmde på kyckling med sötsur sås, wokade grönsker och lite ris, sedan tog jag med mig chopsticks och åt på vägen. Kändes riktigt trendigt! Här kommer ju folk gåendes med en pita gyro om de är på språng.

Ikväll har grabbarna funderingar på utgång, så jag avstår och funderar på om jag faktiskt inte ska vara "tråkig" och bara åka hem efter jobbet idag. Vi får se, som vanligt så kan ju planerna här nere ändras på en sekund.

Ta hand om er!
Agapi, E. 

Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0