143 - MY BLOG SPOT

2014-05-22 • 16:25:17
Har redan andra dagen insett att buss 143 är där de dlesta uppdateringarna kommer att ske ifrån framöver. Det är här jag får garanterad tid över och kan uppdatera lite vad som skett och vad som väntas ske. 

I nuläget har jag dock inga större nyheter att komma med. Jag fick inte så mycket tid i solen, men måste skryta med att jag faltiskt kunde se tydliga(re) markeringar efter var bikinin suttit. Tror också att det bara är bra att jag gradvis bygger upp min bränna, det ger ett snyggare och mer hållbart resultat. Jag är ju trots allt svensk! Blir nog dog att tvinga iväg pojken på en dag på beachen här någon dag. 

Planerna för ikväll är väl inte så stora. Eventuellt stanna/komma tillbaka med Vasilis till Platanias för lite utgång. Vi får se helt enkelt! 

Agapi, E. 




Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0