ZESTI ZESTI

2014-06-17 • 16:29:41
Som rubriken lyder (för de som förstår grekiska), hett hett! Idag har det varit trettiotvå - trettiotre grader hela dagen och man borde levt vid poolkanten från morgon till kväll. Istället var jag och Malin på Aria Café & Bar nere vid Nea Xora Beach för kafedaki i ackompanjemang av kycklingsallad. Inte helt fel det heller faktiskt, men varmt har det varit! 

Efter lunchandet gick vi en omväg genom Old Harbour på vägen hem, där vi mest chillade innan det var dags att duscha och göra sig i ordning för jobb. Idag börjar även Malin att jobba och nytt för i år är att Redwood numera ligger vägg i vägg med min, så nu kommer vi kunna stå och dryga med varann. Redan förra året hjälpte vi varann med kunder, så jag ser ingen anledning till att inte fortsätta på detta vinnande koncept. Våra restauranger är totalt olika och jag har svårt hur de skulle kunna konkurera ut varann. Så Malin (som redan är lite nervös lver sin comeback) har absolut inget att oroa sig över.

Strax framme i Platanias, så jag tackar för mig för en stund och återkommer senare. Trevlig tisdag!

Agapi, E.






Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0