NEROMYLOS BEACH CLUB

2014-06-19 • 15:09:53
Godeftermiddag alla fina. Började min dag med att göra röntgen hos Dr. Vittorakis. Det gäller mitt hälsokort som man måste ha för att jobba lagligt i Grekland (när man arbetar inom hotell- och restaurangbranschen). Ska tillbaka för yttligare tester inom kommande vecka!

Direkt efter mötte jag och Malin upp med Martina för att gå och chilla på NeroMylos, där vi fortfarande ligger kvar. Vi har ätit en supergod caesarsallad och avslutade med att splitta en fruktsallad. Opening hade de igår och nytt för i år är att de byggt om och ändrat lite och jag måste erkänna att det blivit jäkligt bra, en riktig förbättring om ni frågar mig! Kommer bli mycket häng här i sommar. 

Nu beställde vi just in en iskall öl och det satt ganska så fint ska ni veta! Blir att fortsätta att jobba på brännan innan det är dags att gå hem till Martina och göra sig i ordning. Hoppas alla andra har en bra dag och ta hand om varann!

Agapi, E. 










Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0