GIRL'S NIGHT OUT

2014-06-14 • 16:35:28
Igår kväll var jag inte alls sugen på jobb, så jag tog ledigt.. nästan i alla fall - jag drog till med en sjukanmälan. Därefter beslutade sig jag, Malin och Martina att mötas upp på Artemis Restaurant i Agia Marina för en mysig middag med några glas vin. Som vanligt när man besöker Giorgos så slutar det alltid med "några" glas till, x antal rakomelo och drinkar. Kul hade vi hur som! Fick även sällskap av Giorgos råtta (läs; Chihuahua) Paola, döpt efter en känd grekisk sångerska. Mäktigt! 

Vi fortsatte till Rock House där det bjöds på Snake Eye shots och därefter jobbade vi oss igenom de andra barerna. Kvällen avslutades med att vi slöt upp med våra amerikaner och beslutade att återvända till Xania. Vi tvingade Cameron att bjussa på taxi, efter att vi hade missat bussen på grund av honom. Inte mer än rätt tyckte vi! Väl i Xania blev det kanatas på Elli och senare en snabbvisit på Avalon innan vi fortsatte till Miniatoura. Där kände jag dock att det började bli för mycket och tackade för mig för att gå hem och dejta kudden. 

Ikväll ska jag och Malin ha rehab-filmkväll och tjocka oss ute på takterrassen. Nolltolerans på alkohol för vår del denna lördag! Jag ser fett mycket fram emot denna afton dock, lite för mycket! Trevlig helg på er.

Agapi, E. 




Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0