BIG DAY

2014-06-26 • 11:45:13
Kanske inte riktigt, men lite så. Sanna kommer nämnligen tillbaka till oss här nere. Att Malin stannade fick Sanna att ta en tankeställare, vilket resulterade i att hon sa upp sig som säljledare på Telenor för att idag lämna Sverige på obestämd tid. You go girl!

Detta betyder också att Malin idag kommer att flytta ut och att jag numera har min lägenhet för mig själv igen. Ska jag vara ärlig så känns det faktiskt ganska skönt. Jag älskar Malin av hela mitt hjärta och måste jag vara sambo, så är hon den enda jag vill ha, men har man vant sig vid att bo så gott som själv under så lång tid, så blir det otroligt intensivt att helt plötsligt vara två. 

Nu sitter vi med Malins resväska på bussen, Sanna landar när som och själv jag ska knata bort till Dr. Vittorakis för att hämta ut mitt intyg. Efter läkarbesök och medan tjejornas inflyttning, så ska vi sätta oss på Manteio för brunch följt av sol och bad nere på Blue Dome innan det är dax för jobb.

Eventuellt blir det att hänga kvar en stund i Platanias ikväll, eftersom det är Sannas första kväll. Jag känner mig dock rätt trött, redan nu, så vi får se vad som händer och sker. Snart helg för er som ser fram emot det, kämpa på!

Agapi, E.





Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0