WELCOME JULY

2014-07-01 • 15:20:26
Sitter på bussen och är redan i Kato Stalos, så får bli snabbuppdatering och komplettera senare. 

Igår var en galet bra dag på jobbet pch innan jag gick så bad Katerina mig att komma i vit piké (eller dylikt) och svarta byxor idag, så jag misstänker att jag äntligen kan få vara med lite mer nere i restaurangen. Förhoppningsvis ger det lite mer klirr i plånboken! Jag har dessutom slängt ut lite krokar om att få jobba dagtid någonstans, vi får se om det ger något! 

Sprang i hur som in på Stradivarius idag och hittade en vit, simpel piké och även ett sött chapstick, med doft av tutti frutti, fick följa med. 

Snart dags att gå av och träffa tjejorna, så avslutar nu. Återkommer senare angående gårdagskvällen med mera. Trevlig start på en ny månad med nya möjligheter!

Agapi, E.





Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0