STRAWBERRY MINT MARTINI

2014-07-08 • 02:23:11
Klockan har passerat tre och jag är mer än redo att checka ut. Jag vet inte varför jag känner mig så trött, kanske mest på grund av en hektisk dag på jobbet - det var en hel del springandes idag!

Efter jobbet kom mamma och åt med mig och även Vasilis anslöt för en stund. Han kom egentligen för att prata med Marios (som är delägare av bland annat vår grannrestaurang Redwood, där Malin jobbar) angående eventuellt jobb. Det samtalet resulterade i att han nu faktiskt ska börja där och ingen är nog lyckligare än honom själv, då han älskar kött. Jag är också ganska så glad som får min pojkvän som granne också faktiskt, då kanske jag slipper att ta bussen varje dag! 

Efter middag blev det en drink på CafeCafe. För min del en Strawberry Mint Martini, som var sååå fräsch och mamma tog en Mojito. Nu har vi suttit ute på terrassen en stund med te och värmeljus och imorgon är tanken att komma upp hyfsat tidigt, dock tar vi nog ännu en lugn dag och bockar bara av närliggande destinationer, så som diverse familjevänner osv. 

Nu tänker jag försöka få lite sömn och samla ny energi. Kalinixta!

Agapi, E.




Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0