PRINSESSAN PÅ ÄRTEN

2014-07-16 • 14:26:17
Jag hade ju planer på att återkomma med bilder osv, men jag var så trött att jag bad Vasilis skjutsa hem mig trots att jag hade konkat med mig datorn ut till Platanias. Jag somnade relativt snabbt därefter och sedan har jag återigen sovit oroligt och vaknat igenom natten, så att jag sovit bort hela dagen.. 

Nu sitter jag hur som helst nere på Kinan inne i stan, där Vasilis har börjat för att få jobba lite mer. Igår när jag passerade som hastigast var det helt tomt, men idag var det minsann två sällskap i alla fall. Får inte så mycket till sällskap just nu, men det spelar egentligen ingen roll, då jag mest ville komma ut från lägenheten och inte visste vad jag ville göra. 

Bör vara hemma om cirka en timme igen för att göra mig redo för jobb. Just nu sitter jag sippandes på en vattenmelonjuice. Inte helt fel!

Agapi, E.




Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0