NYA FÖRUTSÄTTNINGAR

2014-07-13 • 13:47:38
Sådär ja. efter många om och men så funkar ÄNTLIGEN min dator som den ska igen - jag kan alltså koppla upp mig mot en wifi spot igen. Nätverkskortet stod som ej anslutet, DHCP ej aktiverat, drivrutiner ej installerade... ja, ni hör själva. Det har varit kaos! Hur som, så verkar allt funka som det ska nu så nu får jag nog att utlova bättre uppdatering och även lite förändringar på bloggens utseende är att vänta sig, inom en snar framtid.

Jag och mamma sitter på Café Thea nere i hamnen, mest för att vi ville ha tillgång till en wifi spot. Vi ska dock packa ihop oss så fort jag har skrivit klart här. Känns helt galet annorlunda att uppdatera via en dator helt plötsligt, kan knappt skriva på ett vanligt tangentbord längre, men det ska det minsann bli ändring på!
 
Nej, nu bär det av hemåt, med snabbt stopp på närmaste super marketen för att komplettera vår sena lunch - vi ska nämnligen göra Blinis - ryska boveteplättar. Mammas sista dag och detta får vi fira med en sista mysig lunch.

Hörs senare,
Agapi, E.

Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0