MOMMY

2014-07-07 • 16:41:58
Jajamen - visst var det lilla mamma som kom ner för att hälsa på. Blev avbruten mitt i inlägget jag påbörjade igår kväll. Eftersom jag har världens bästa pojkvän, så hämtade han upp min mamma på flygplatsen och skjutsade ner hem henne till mig och de ringde mig mitt upp i min uppdatering igår. 

Verkligen supermysigt att ha mamma här, det var ju trots allt över nio månader  sedan vi senast sågs! Igår gick vi bara ut och drog en crèpe, då ingen av oss hade fått i oss något och därefter en liten promenad genom hamnområdet, innan vi gick hemåt. Idag hade vi en lång och mysig frukost på terrassen. Hade till och med färska, svenska blåbär på yoghurten som mamma hade med sig - lyx! Därefter blev det en tur på stan med lite shopping. Fick en klänning av mamma, som verkligen är att dö för. Så snäll! Ett par nya skor och ett litet skärp, så är jag redo för helgen! 

Mamma kommer och äter hos mig senare, så får se vad vi planerar ihop att hitta på! Trevlig start på veckan.

Agapi, E. 




Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0