JAG CHECKAR UT

2014-07-25 • 01:17:35
Hade planer på att eventuellt dra igång med morgondagens städning redan när jag kom hem.. men efter bussresan hem ändrades snabbt de planerna. Nu står sömn som prio ett på min "to-do-list" och är precis vad jag inom kort kommer att ta tag i. Ville mest säga att även frågestunden fortsätter tills imorgon förmiddag/lunch, så sista chansen nu! 

Morgondagens planer är inga särskilda, mer än att svara på alla frågor. Hoppas på att kunna vakna någorlunda tidigt och ta mig bort till parken Dikastiria, som är en av mina smultronställen i Xania, för att slå mig ner på något café med wifi. Senare står som sagt städning på schemat. I mån av tid vore det inte helt fel att hinna ner till beachen för ett dopp innan det är dags för jobb och se vad helgen har att erbjuda. 

Καληνύχτα (godnatt), så hörs vi imorgon!
Agapi, E.




Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0