KALHNIXTA

2014-01-12 • 22:59:57

Inte långt efter att inlägget innan publicerades, så valde vår manager att tacka för idag och låta oss gå. Visserligen något lägre betald än vanligt, men ingen var gladare än jag. Det var verkligen precis vad jag behövde!

Nu känner jag mig istället näst intill priviligerad att ha möjligheten att ligga i sängen innan tolv och för en gångs skull känns det faktiskt som att jag kommer kunna somna ganska så omgående. Kanske till och med vakna i tid och ha chansen att ta vara på dagen som komma skall. Drömmen vore att äntligen få tvättat och även städat. Hinner jag med fler ärenden är det bara en bonus!

Kände mest behovet av ett positivt inlägg efter det förra och säga att jag inte alls längre känner mig så nere. Dessutom passerade jag Avalon på vägen hem och, som av en slump, frågade Daria mig om jag inte ville göra henne sällskap när hon åker till Aten för två dagar nästa månad. Jag hoppas så att jag kommer att kunna ta ledigt och följa med. Det hade varit så himla kul att dels åka till Aten och också ha sällskap av en älskad vän, men också för att det vore så skönt med en paus från vardagen. Vi får se helt enkelt!

Καληνύχτα,
Agapi, E.

 

 

Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0