LATE NIGHT HOURS

2014-12-24 • 04:52:19
05.
Ja, här sprang minsann tiden iväg. Vi sitter ännu och sippar på vår glögg och utbyter ord. Vi hade nämnligen inte slutat förrens efter tre allihop och var inte hemma förrens klockan passerat fyra. Först kändes det lite trist, då jag önskat att vara i säng för längesedan nu. Men är det uppesittarkväll, så är det.
 
Glöggen blev en riktig hit. Även om de försökte dölja det, så kunde jag avslöja att killarna var minst sagt skeptiska, men efter först koppen, så har de nu alla sprungit och fyllt upp den x antal gånger. Var även tvungen att hälla av spadet från den gravade laxen och snabbt så stod en nyfiken kille bakom ryggen. Jag lät därefter de allihop provsmaka och de fullkomligt älskade det! Det är jag, Vasilis, Vasilis bror Akis och vår vän Paris vän Xristos som är här tillfälligt. Jag är så otroligt tacksam över hur fina människor jag har runt om mig och aldrig trodde jag att dessa tre gossar skulle kunna väcka de där genuina familjekänslorna. 
 
Nu hoppas jag att vi snart får gå och lägga oss, så vi kan komma upp och hinna med allt imorgon.
God Julaftonsmorgon, vi hörs under dagen.
Agapi, E.
 

Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0