KARIATIS RESTAURANT

2014-12-11 • 14:38:39
Hör och häpna.
Kariatis Restaurant som är belägen nere i Palio Limani, här i Xania, har öppnat en sushi bar i deras restaurang. Jag är så exalterad att jag inte vet var jag ska ta vägen. Det spelar ingen roll vad det kommer att kosta, när det kommer till sushi så har jag sådana extrema cravings och lider av abstinensbesvär att jag skulle ge min själ för att få sushi. Shut up and take my money. Så illa är det.

Tyvärr öppnar restaurangen inte förrens sju varje dag (förutom måndag och tisdag då de har stäng) och i och med att jag alltid börjar senast sju, så finner jag inte tiden. Men nu har jag fått nys om att de öppnar redan klockan ett på söndagar! Gissa om jag tänker införa Sushi Sundays. Givetvis är det så!

Första besöket planeras nu på söndag och jag kan knappt bärga mig. Det kommer bli en date med min kärlek dit. Söndagar är ju ändå så fruktanvärt trista här, så varför inte göra det bästa utav situationen?

Agapi, E.


Pictures belong to Kariatis Restaurant
 

Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0