JULKLAPPAR FÖR ALLA SMAKER

2014-12-09 • 16:17:27
Jag har i många år nu tyckt att julen blir allt mer kommersiell, för vart år som går. Klapparna blir fler och mer påkostade, men tappar mer och mer sin mening. Materiella ting är inte allt, det kommer aldrig gå att köpa kärlek. Nej, för mig är julen glädje, värme och att få vara med sina nära och kära och skapa minnen. 
 
 Jag tror att jag är långt ifrån ensam om att känna så och därför vill jag tipsa er och alla andra som känner julstressen komma jagandes och inte har en aning om vad ni ska ge till mamma eller pojkvännen. En klapp som garanterat kommer skapa minnen för livet och som går att anpassa till vem som helst. Jag pratar såklart om att ge bort en upplevelse!
 
Hur ger man då enklast bort en upplevelse? Jo, man klickar sig in på Upplevelse och hittar helt enkelt den upplevlse som passar din vän eller familjemedlem allra bäst. Du kan finna alla tänkbara upplevelser mellan himmel och jord, utan att det för den delen behöver synas i plånboken. Har du svårt att välja eller är rädd att välja fel, så kan du alltid välja att köpa ett presentkort. Sedan fungerar det som så att presentkorten är giltiga i tre år och du har dessutom bytesrätt under denna period. Hur bra som helst!

Här kommer mina hetaste tips utav upplevelser. För inspiration och för att se hela utbudet, klicka på bilderna för att ta dig vidare till deras hemsida eller via länken ovan i texten.

God Jul!


Till gourmanden; matlagningskurs eller varför inte en vinprovning


Till den som älskar fart och fläkt; kör rallybil eller kasta dig ut i fria luften


Till den kreativa som gärna inte sitter still; poledancekurs eller en romantisk tur med din kärlek


Till livsnjutaren; avslappnande chockladmassage eller kanske en egen spaavdelning


Till den som behöver rymma vardagen för en stund; övernattning på hotell eller varför inte i en modern trädkoja



I samarbete med Upplevelse.com
 




Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0