TIRED OF DREAMING

2013-11-14 • 18:07:45
På kärt återseende.. hur har ni haft det? Jag har haft det bra. En hel del drickande den senaste tiden (som vanligt i och för sig), men kanske ännu mer än annars. Nikol hade sin födelsedag igår vilket resulterade i två dagars ambitiöst festande! Allt festande i kombination till min förkyldning har gjort att jag vaknar, gör mig i ordning, jobbar, går ut, sover bort dagen om och om igen. Inte alls särskilt stolt över mitt nya levnadsätt, så bättring är ett måste! 
 
Vad finns annars att säga just nu. Inte mycket alls faktiskt. Dagarna är lite samma samma just nu, tråkigt nog. Vi får helt enkelt hålla alla tummar i världen för att jag tar mig i kragen och bättrar mig, så att jag har energin och motivationen igen.
 
Agapi, E.

Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0