TA MATIA SOU

2013-03-18 • 05:13:36

Goodmorning sunshines! Vågar vi hoppas på en vårdag idag tro? Igår vaknade jag upp till ett vitt landskap och all luft gick verkligen ur mig. Idag hade det i alla fall inte kommit någon snö och ännu har jag inte frusit ihjäl, trots skinnjacka.

Jag sitter på tåget på väg till jobbet och den ena ser tröttare ut än den andra här på tåget. Jag känner själv hur en spännande huvudvärk smyger sig på och med tanke på hur få timmar jag verkligen fick sova inatt, så är det inte så konstigt. Trots det faktumet, så känner jag mig inte som att jag är i något zombie mode, tvärtom, så känner jag mig hyfsat pigg.

Idag ska bli spännande - jag ska ersätta Janne. Han är våran kökschef, så jag känner inte alla någon press på mig.. haha. Antar att jag slipper det mesta vad gäller ansvar, men känns ändå lite trist att gå in i köket igen. Hur som helst, det kommer nog gå hur bra som helst, förutom att jag kommer att bli terroriserad av Magnus eller Andreas i två dagar, haha.

Hoppas alla får en bra dag så hörs vi senare!

Agapi, E.


Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0