STHLM BABY!

2013-03-28 • 19:11:43

Jag som tänkte att jag skulle bara duktig och återförenas med bloggen under min tågresa, jag får nästan skynda mig nu, med tanke på att det bara är cirka en timme som återstår av den. Jag blir alltid lika förvånad över hur snabbt man kommer upp. Något annat jag förvånades över, eller ska jag säga skrämdes över var att ju högre upp i landet jag kommer, desto mer snö är det. Vad har jag gett mig in på egentligen? haha.

Resan började inte bra. Inga problem så, men var så jävla deppig? Helt utan anledning.. fattar fortfarande ingenting. Satt nästan med tårar i ögonen.. sjukaste! Nu känns det dock bättre och jag längtar så efter alla underbara människor jag ska träffa i helgen. Kärlek till er!

Jag kände att det inte alls var roligt att uppdatera just nu, men ska försöka uppdatera mer om helgens planer senare ikväll när jag kommit hem till syster min.

Agapi, E.


Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0