GIA MIA AKOMA FORA

2013-03-19 • 05:17:00

Blev inte mycket till uppdatering igårkväll inte - fanns inte så mycket att säga antagligen. Vilket det väl i och för sig inte finns nu heller. Jag har suttit och lyssnat på en och samma låt sedan igår då jag upptäckte att den fanns på Spotify, haha. Det är en av mina absoluta favoriter vad gäller grekisk musik, nämnligen OGE. Han är grym och har en så jäkla sexigt hes röst. Big like! Nu har han gjort en låt tillsammans med Josephine, som för mig var okänd sedan innan, men helt okej är hon med. Dock är ju Demy helt klart min favorit bland kvinnliga grekiska artister. Για μια ακομα φορα (Gia mia akoma fora) heter i alla fall låten som fastnat på repeat just nu.

Igår kom lönespecen och det kändes nästan lika bra som att få lönen. Detta är den första månaden som jag får ut min fulla lön sedan jag började, så därför känns det lite extra bra. Vågar lova att en stor del kommer läggas på shopping, men även besparingar, då Grekland närmar sig med stormsteg! Jag kan inte förstå att jag verkligen ska tillbaka och kommer antagligen inte göra förrens jag kliver av flyget och träffar alla igen. Blir lycklig av blotta tanken!

Vi hörs lite senare, så ska jag se om jag får vila ögonen sista biten. Happy tuesday!

Agapi, E.


Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0