TVÅ NÄTTERS SÖMN

2013-01-15 • 09:30:14

Godmorgon på er solstrålar.. eller ska jag säga snöflingor? Det kommer ju bara mer och mer snö för var dag som går. Jag som kände att våren nästan var på väg ett tag, känner mig ju nu mycket blåst! Hur som helst så önskar jag alla en godmorgon. Själv vaknade jag strax efter sju idag, så har varit vaken en stund. Jag har hunnit titta en stund på Vakna med NRJ och dricka lite kaffe, så dagen har fått en bra start.

Att jag vaknade så pass tidigt på min lediga dag känns jätteskönt faktiskt! I söndags kväll fick jag ju som sagt reda på att jag skulle jobba som igår och då åker jag med tåget 04.49! Med tanke på att jag samma natt inte hade somnat förrens 7 på morgonen, så visste jag redan innan att jag skulle få dygna och så blev det också. Sedan blev det en heldag med jobb, försenad buss, krångel med tåg och så vidare. Så från det att jag slutade 15.00 så tog det sin lilla tid och jag hem kom jag strax innan 18.00. Man blir så jäkla trött på Västtrafik!

Sedan gick jag och bäddade ner mig framför tvn och någonstans kort därefter så somnade jag. Vid 23 kom mamma in och frågade om jag inte hade tänkt att äta något och om jag inte skulle gå och lägga mig i min säng istället. "Mjo..", svarade en trött Emma som fem minuter senare återigen sov som en stock. Vilket jag också gjorde till 7.20 i morse. Så att jag tog igen lite sömn råder nog ingen tvivel om!

Planerna för dagen är långt ifrån spektakulära. Har en hel del träning att ta igen och även fler likes på min Instagram-utmaning med squats, så det blir kul. Blir även promenad och fika, men i övrigt en lugn dag!

Hoppas att ni fina också fått en bra start på dagen och att ni får en roligare dag än jag!

Agapi, E.


Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0