TIPS FÖR HÅRET

2013-01-11 • 01:35:00
Juste. Bara måste skriva lite snabbt om en produkt jag köpte för ett tag sedan - Aragan Oil. Det var ett impulsköp utan speciellt höga förväntningar med tanke på att den inhandlades på H&M för ca 40kr. Tji fick jag efter att nu ha testat ett tag och upplevt hur mitt hår har fått så extremt mycket bättre kvalité.
 
Det är som man hör på namnet en olja som ska appliceras i torrt eller fuktigt hår för att motverka torrt, skadat hår och reparera kluvna toppar. Bäst resultat får jag om jag applicerar oljan i handdukstorrt hår på kvällen när jag duschat. Då kan man ta lite extra och låta det absorbera under natten. Jag har alltid haft väldigt tunt hår som lätt slits, men med denna oljan har jag fått tjockare, mjukare och mer hälsosamt hår. Med tanke på priset så blir det inte mycket bättre! 
 

Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0