SATURDAY NIGHT DINNER

2013-01-12 • 18:24:29
Ett snabbt inlägg får det bli, då jag väntar besök! Jag och min fina vän tänkte passa på att mysa ihop det över en middag. På menyn står renfilé - fint ska det vara! Haha, nej, vi ska faktiskt bara ta det väldigt lugnt och njuta av god mat. Dresscoden är mjukisbyxor, så jag pustar ut! 
 
För tillfället har jag sjunkt ner i soffan och blickar ut över vardagsrummet som är fyllt av levande ljus. Är man beroende så är man! Ur högtalarna hörs underbara Mumford & Sons. Får verkligen aldrig nog utav de! 
 
Världens sämsta inlägg, finns verkligen inget att berätta, haha. Har inte ens gymmat idag, så är lite nere på grund av det, men fick ju visserligen två pass på en dag häromdagen, så får väl tänka så. Min vän var inte så sugen på någon vidare sen kväll heller, så om jag har tur kanske jag hinner iväg efter middagen, innan gymmet har stängt. Vi får se.
 
Hoppas ni har haft en härlig lördag och får en ännu bättre kväll!
Agapi, E. 
 

Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0