PUMPED UP KICKS

2013-01-11 • 01:11:00
Jag måste få fortsätta att tjata lite om hur fantastiskt lycklig ni gör mig utav era underbara kommentarer. Ni anar inte hur mycket det verkligen betyder för mig! Jag hoppas verkligen att jag kan återgällda er på något sätt, för så mycket fin respons jag har fått ta emot så vill man bara ge tillbaka ännu mer. Extra stolt och rörd blir jag över er som har delat med er av era händelser och erfarenheter. Ni är så oerhört starka och ni är inte ensamma, om ni bara visste hur många som varit med om samma sak och hur mycket stöd det finns att få! Att ni känner att ni kan dela med er om detta till mig gör mig extra lycklig och mångas berättelser har gjort att tårar runnit ner för mina kinder. Så himla fina är ni, allihopa! Miljoner kramar ska ni ha.
 
För att fortsätta till det jag hade tänkt skriva här, så kan jag först och främst säga att jag är vråltrött, hade räknat med tidigare sänggång, men också glad att jag vet att jag kommer kunna somna efter jag skrivit klart det här. Det blev yttligare ett träningspass och mer än hälften av alla squats som skulle göras är nu avklarade, resten tar jag imorgon! [Om inte träningsvärken är outhärdlig det vill säga, haha] 
 
Morgondagen har inga större planer, träning, sola med Charlotta, fika och lite sådant. Har man tur så kanske jag är lite duktig på att uppdatera här också. Annars hittar ni alltid nytt och fräscht på Twitter och Instagram! 
 
Ta hand om er, ni är aldrig ensamma och glöm inte att styrka kommer inifrån.
Agapi, E.
 

Comments
Postat av: Lovisa - Mångsysslare

Älskar när det sår peppande, tänkvärda ord på väggarna på gym. Det gör det djupare på något sätt. Ifrån det här med att man bara ska visa upp sig på gym och andra ska känna sig sämre.

Svar: Åh, samma här, det finns verkligen inget bättre! Att några rader kan ge en sådan egoboost är ju helt galet egentligen. Tänk om vi var lika måna om att ge någon en sådan kommentar dagligen? Det hade boostat många personer tror jag, både på gym och i vardagen.
Emma von D

2013-01-11 • 08:57:09 / URL: http://mangsyssleriet.blogg.se

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0