PAIN IS WEAKNESS LEAVING YOUR BODY

2013-01-09 • 04:33:00
Jag ligger här på sängen med tvn på och kan inte somna. Jag har vänt totalt på dygnet och har i några nätter nu försökt att dygna, men dessvärre har jag somnat när morgonen börjar gry. Nu är problemet att jag vid midnatt slog vad med mig själv. Jag gav mig själv ett ultimatum som skulle straffa sig om jag var vaken och så satans envis som jag är, så kommer jag såklart stå mitt kast och ta tjuren vid hornen - jag sa att om jag inte sov vid 05 (då gymmet öppnar) så skulle jag banne mig ta mig iväg dit och sedan hålla mig vaken resten utav dagen...
 
Och här sitter jag nu. Fortfarande klarvaken och med knappt 50 minuter på mig om jag vill slippa mitt kanske hemskaste pass hittills. Till saken hör att jag i två-tre dagars tid har haft en galen träningsvärk i baksida lår. Dock känner jag inte av det när jag väl tränar, så det är ju positivt att hålla igång! Jaja, nu finns inte mycket till återvändo och vem vet, det kanske blir min nya grej med morgonpass? Tveksamt, men jag är inte den som är den. Jag utför ju åtminstone något positivt samtidigt som jag ställt till med ett korkat vad.
 
Min gårdag slutar strax och då tar min morgondag över. Vi hörs senare, om jag inte är helt förstörd. Hoppas alla får en kanonbra dag!
 
Agapi, E.
 

Comments
Postat av: Emma Berglund

Svar; Jättefin blogg :)

Svar: Tack detsamma:)
Emma von D

2013-01-09 • 14:14:43 / URL: http://emmaberglunds.se

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0