KALIMERA SE OLOUS

2013-01-22 • 05:14:40

Godmorgon till er alla [åtminstone er som föredrar svenska, haha]. Jag sitter just nu på tåget på väg till jobbet. Fick med mig en av mina grekiska läroböcker, så pluggar lite! Trots att jag gick och la mig halv tio och tittade på film, så var jag klarvaken natten igenom. Inte vad jag hade hoppats på, men är faktiskt hyfsat pigg (än så länge) och humöret är även det ganska bra. Jag hoppas bara att jag inte behöver 12 timmars sömn, som sist, inatt också.

Det känns aldrig särskilt lockande att äta frukost vid 4tiden på morgonen, men jag blir så jäkla illamående av att åka tåg och buss och sedan äter vi ju inte frukost förrens vid 8 - halv 9, så något behöver jag allt. Idag gick det dock lättare, eftersom jag slapp känna mig nyvaken, så det blev både ägg och soygurt med bär. Även te och Berocca! Beställer nog hem ett nytt protein, som jag inte testat, här i dagarna så får jag se om det kanske blir någon hit för mig på morgonen då jag inte är någon frukostmänniska.

Slutar vi 3 i eftermiddag och får se om jag kan få tummen ut att uppdatera lite! Ha en bra dag underbara ni.

Agapi, E


Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0