I'LL FOLLOW YOU INTO THE DARK

2013-01-10 • 05:00:00
Som den nattuggla jag må vara så sitter jag uppe även denna natt. Jag ligger i sängen och lyssnar på underbara Death cab for cutie - därav rubriken. Efter gårdagens inlägg så kom ju sömnen som ett brev på posten och när jag hade arton minuter på mig, innan jag hade förlorat mitt vad, så låg jag i sängen och kort därefter sov jag som en stock. Jag hade satt alarm på morgonen i hopp om att orka gå upp och träna, men gårdagen var ingen bra dag. Det var en sådan där dag som bara flyter på och då ingenting händer, man vill liksom bara dra täcket över huvudet och gå i ide.
 
.. och det var precis vad jag gjorde! Jag låg kvar i sängen ända tills klockan nästan var fyra!!!! Haha, jag var mestadels vaken, men somnade till då och då och hade liksom ingen ork till att ta mig ur sängen. Sedan var mina föräldrar på bio i Göteborg, så jag passade på att njuta utav min ensamhet med hunden. En långpromenad med Charlotta blev det också och därefter tog jag mig till gymmet och satsade helhjärtat på cardio. Ökade tiden på crosstrainern och brände nästan 700kcal bara på det. Därefter blev det lite styrka, men i och med att träningsvärken nästan är helt borta så tog jag det lugnt, så att den inte kom tillbaka.
 
Med tanke på att jag klev ur sängen vid fyra så känns det väl mindre konstigt att jag är fortfarande är vaken. Så idag tänkte jag ta igen passet som jag lyckades somna ifrån igår. Tänkte bara passa på att uppdatera litegranna, men nu  åker träningskläderna på och sedan bär det av till Sportlife eller NordicWellness som det numera heter. Tanken är att det blir en hel del cardio även nu, men vi får se vad jag känner för när jag väl är där, eller rättare sagt vad jag orkar, haha! 
 
Önskar er allihopa en fin dag
Agapi, E.
 

Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0