HEJ MITT VINTERLAND

2013-01-11 • 16:59:16
Ja, redan igår kom snön tillbaka till oss här som hade vant oss vid barmark, men idag har det bara fortsdatt att snöa och återigen är allting vitt. Jag och min vän var ute och gick en långpromenad i skogen med min hund. Vi var nog ute i två timmar åtminstone! Det var riktigt kallt, men ändå så himla härligt. Det bästa enligt mig är ju att allt blir så mycket ljusare! Och trots att dagen är grå och trist så känns den ändå lite roligare.

Annars har jag inte gjort så mycket faktiskt, vaknade vid 9, men har bara känt mig så himla trött och seg. Nu fryser jag fortfarande efter promenaden och ska så fort som möjligt bädda ner mig i mitt duntäcke och titta på någon trevlig serie. Jag var smart nog också att göra en kall jordgubbssmoothie till mellis, inte mitt smartaste val idag kanske, haha.

Finns inte så himla mycket mer att tillägga i nuläget. Träning senare och jag har ju en del squats kvar att göra. Det har trillat in några extra under dagen också, så det kan jag ju se fram emot! Har inte alls någon träningsvärk idag, vilket jag befarade skulle komma. Ska även se om jag kan fjäska till mig lite solning. Är det någon som vet om det är tillåtet att sola på obemmanad tid? Jag har funderat över detta länge. Ska nog banne mig testa om jag får igång en maskin idag, jag som ändå går dit så sent! Bjuder på lite bilder i brist på annat.

Agapi, E.


Comments
Postat av: anna

åh vilken mysig hund:)

Svar: Ja, han är min ögonsten! Han är som en teddybjörn :))
Emma von D

2013-01-11 • 20:00:33 / URL: http://heltenklaanna.blogg.se/

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0