HARD WORK WORK

2013-01-29 • 15:26:23

Hej kära ni. Det känns som att jag bara jobbar och när jag inte gör det så sover jag. Visserligen är det väl också mycket så, men inte till hundra procent såklart! Bloggen har hur som helst hamnat lite på is och jag kände att jag får ta tag i detta. Jag har ju trots allt flera buss- och tågresor varje dag.

Just nu är jag på väg till Eketrägatan för att ta mig vidare till Askim för att träffa Madelen och Johanna, himla mysigt ska det bli. Helst av allt hade jag bara vilja ta en dusch och byta kläder - jag luktar verkligen mat och mitt hår är inte i sitt bästa skick vill jag lova. Tur att jag har vänner som kan ta mig för den jag är trots detta!

Håller tummarna för att inte bli allt för sen, är träningssugen till tusen! I söndags blev det nämligen en rejäl uppdatering vad gäller träningsgarderob. Hann även att inviga de då, men hade inte skadat med ett pass idag!

Nu ska jag strax av, men jag ska försöka få iväg en till uppdatering senare idag. Puss på er!


Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0