FRIDAY NIGHT

2013-01-12 • 00:34:36

Hej alla underbara människor! I skrivande stund så ligger jag i badet [haha] och lyssnar på Frank Ocean. Unnade mig ett varmt bad efter kvällens pass och jag har till och med lyxat till det med en massa doftljus, så jag kan inte direkt klaga på livet just nu!

Gjorde en favorit till middag idag, nämligen en Panang Gai med inspiration från Café Kosmos i Göteborg. ICA har en grym grytbas på kokosmjölk med röd curry och pumpa som smakar exakt som deras rätt! så man steker bara lite kyckling, häller över grytbasen och serverar med ris eller nudlar och voila, så har du gjort en Panang Gai! Därefter låg låg jag i matkoma ett tag innan jag orkade knata iväg till NordicWellness. Passet i övrigt gick fint. Körde 30 cardio och därefter axlar och rygg. När jag kom hem väntade lite mörk choklad och nu som sagt bad. Har yttligare lite choklad som väntar när jag har plaskat klart här, haha. Testade Lindt Intense Blueberry [hette den så?] som jag inte har testat tidigare och den var riktigt god, smakade verkligen blåbär, mm!

Nä, snart är vattnet för kallt för att det ska vara skönt att ligga här, så får avrunda så jag inte fryser ihjäl. Blir nog lite tvtitta de en stund, men hoppas på att jag kan somna lite tidigare än vanligt. Om inte, så kanske jag tittar förbi här igen. Säger godnatt redan nu för säkerhets skull och passar på att önska er alla en trevlig fredag! Ta det lugnt ni partyanimals som är ute och roar er!

Agapi, E.


Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0