EVERY DAMN DAY, JUST FUCKING DO IT

2013-01-15 • 21:14:55
Ja, då var det dags att ta sig iväg till gymmet där både sol och träning väntar. Det är cardio, mage, ben och rumpa som står på agendan inför kvällens pass. Det känns som att det kan bli ett bra pass idag, jag är taggad nu efter några dagars uppehåll. Har även setat och kikat runt på bland annat Fitnessguru, Gymgrossisten och Sportamore efter träningskläder och tillbehör och när lönen väl trillar in på kontot i slutet av nästa vecka, så väntar lite shopping tror jag allt. Det är framför allt ett [för mig] nytt protein från Fitnessguru som jag vill testa, lite vitaminer och eventuellt något nytt i klädesväg som jag suktat efter. Vi får helt enkelt se hur mycket jag känner att jag vill lägga på det i nästa vecka. Jag försöker ju som sagt spara så mycket jag bara kan nu, med tanke på att tiden krymper fram till dess att jag åker tillbaka till Grekland igen.
 
Jag kikar in igen efter träningen om jag känner att det finns något mer att säga! Ska satsa stenhårt på gymmet nu, no excuses! Swag don't come cheap! haha. Ska man leva i bikini framöver igen, så kan det ju vara kul att se lite fräschare ut!
 
Agapi, E.
 

Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0