I CAN'T SAVE YOU IF YOU DON'T LET ME

2013-02-24 • 15:53:09

Bloggtorka i några dagar, men nu sitter jag på tåget, så det är därför jag uppdaterar, haha. Det verkar ju nästan vara min standard?

Jag har flytt sjukstugan hemma och är på väg in till Göteborg för att möta upp Johanna och köra ett gött gympass. Mamma ligger med influensa, så jag försöker att hålla mig ifrån henne så mycket som möjligt. Har varken tid eller lust att bli sjuk just nu!

Helgen i sig har varit lugn och jag har verkligen inte gjort någonting. Jag har försökt att vila så mycket som möjligt efter som att jag känner att en förkyldning ligger i luften och allt känns lite extra tungt och slitsamt just nu. Jag känner helt klart hur mycket tid jag skulle behöva lägga på rygg och axlar eftersom det är de som får ta mest stryk i jobbet just nu. Kanske är just det som får bli fokus idag efter cardio såklart! Det är helt klart det jag behöver mest av allt.

Jag ska försöka slänga in en liten uppdatering sen också! Hoppas ni haft en bra helg.

Agapi, E.


Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0