GREKSVENSK JULAFTON

2013-12-24 • 23:31:40
God Jul på er underbara människor. Tänker inte säga så mycket - är mest missnöjd med hur jag valt att spendera min jul. För att trycka på de positiva punkterna av dagen, så hade jag en lugn, lång och mysig morgon. Därefter bar det av ut på stan där det inhandlades outfit, dagen till ära, och därefter till affären för att köpa det sista för att kompletera min version av julbord. Väl hemma fixades det och donades, avbröts dessvärre av hyresvärd i sällskap med rörmockare, då nogot inte stämmer med varmvattnet i min lägenhet. Fick dock nycklar till en annan lägenhet för några dagar framöver, så inga större problem. Blev försenad, men hade förvarnat, så mest skönt att slippa stressen. Hur som helst, bjuder på bilder istället för mer text! Hoppas ni alla haft en fantastisk dag oavsett hur den firats eller inte firats. Ta hand om varann!
 
Agapi, E.
 
 

Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0