DAN FÖRE DAN FÖRE DOPPAREDAN

2013-12-22 • 23:47:50
I alla fall i Sverige. Här, som i nästan alla övriga länder, firas julen den tjugofemte. Jag får därför fira julen två dagar i rad. Dock väntar inga större planer och firandet kommer inte firas märkbart. Fortfarande inga större planer ifrån mina vänners sida, så julen 2013 kommer i stort sett bojkottas ifrån min sida. Åtminstone som det ser ut i nuläget!
 
Har varit ledig idag, så fick försöka sysselsätta mig på bästa sätt, medan alla andra jobbade. Största delen av dagen spenderades i sängen, hade ingen lust, eller ork heller för den delen, att gå upp och göra något vettigt. Dock fick jag någon typ av energi, gick till affären och köpte lite "julmat". Väl hemma väntade storstädning och lite tvätt, skönt att få det gjort. Därefter gravade jag lax och fixade lite annat smått. Sist men inte minst väntade en dusch och nu sitter jag på jobbet, dricker te (haha) och snor lite internet.
 
Ska strax gå ner till DNA och se om mina danska jenter jobbar. Sedan ta mig bort till Avalon och säga hej till Daria, men sedan bör det av hemåt igen för att sova. Ska vakna tidigt imorgon.. är tanken i alla fall. Jag har en del ärenden att uträtta, så som att besöka postkontoret för att hämta ut ett paket. Därefter ska jag och Rita åka till Platanias. 
 
Nu ska jag se om jag kan kolla på dagens avsnitt av julkalendern och sedan blrja avrunda kvällen. 
 
Agapi, E.

Comments

Leave a comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

Share your Blog/URL:

Comment:


RSS 2.0